Nokia PC Suite 7.1.30.8 final - مدیریت کامل گوشی های نوکیا

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

Nokia PC Suite 7.1.30.8 final - مدیریت کامل گوشی های نوکیا

به عنوان بهترین نرم افزار مخصوص مدیریت کامل گوشی های نوکیا می باشد به تازگی نسخه نهایی آن منتشر شده است. نظر به اینکه این نرم افزار سیمبیان نسبت به نسخه قبلی خود یعنی نسخه 6 آن تغییرات فراوانی کرده است تصمیم گرفتیم که استفاده از این نرم افزار را به شما پیشنهاد دهیم. شما با استفاده از کابل می توانید به صورت کامل گوشی خود را مدیریت کنید و از ویژگی های این نرم افزار بهره ببرید.

1.پشتیبان گیری آسان:
با انتخاب گزینه Backup از منوی برنامه می توانید شروع به پشتیبان گیری از اطلاعاتی مانند دفترچه تلفن تقویم و یا علاقه مندی ها و... بکنید. همچنین شما به راحتی نیز با انتخاب گزینه Restore می توانید تمامی اطلاعاتی که قبلا از آنها پشتیبانی گرفته اید را بازگردانید.

2.نصب نرم افزار:
با اتخاب گزینه Synchronise می توانید گوشی خود را از لحاظ تاریخ و ساعت با استفاده از کامپیوتر بروز رسانی کنید به اصطلاح همسان سازی انجام دهید.

3. اتصال به اینترنت:
گزینه Connect To Internet به صورت اتوماتیک شبکه محلی شما را شناسائی می کند و مانند مودم کامپیوتر عمل کرده و شما را به اینترنت وصل می کند و شما می توانید به راحتی با استفاده از گوشی ،کامپیوتر خود را به اینترنت وصل کنید.

4.ساخت و ویرایش یک مخاظب:
ساخت،ویرایش،حذف،انتقال کارهایی هستند که توسط گزینه Contacts انجام می شود و شما می توانید به راحتی به اعمال تغییرات در مخاطبین خود و ذخیره آنها بپردازید.

5.ارسال پیام:
در برنامه گزینه ای به نام Messages وجود دارد که شما را قادر می سازد هر متن و یا نوشته ای را به صورت پیام متنی بفرستید.این کار فقط برای مخاطبینی صورت می گیرد که در حافظه تلفن ذخیره شده باشند.با انتخاب این گزینه حتی می توانید پیام های خود را حذف کنید و یا آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمائید.

6.تاریخ شمار:
شما می توانید از گوشی خود مانند تقویم استفاده کنید.با انتخاب Calendar می توانید کارهای آینده مثل قرارهای ملاقات،تاریخ تولد و... را یاد آوری کنید.

7.مدیریت پوشه ها:
با اتصال گوشی خود به کامپیوتر و نصب نرم افزار Nokia PC Suite7می توانید به راحتی در گوشی خود چرخ زده و به مدیریت فایل های خود چه در حافظه تلفن و چه در حافظه کارت بپردازید.شما می توانید یک فایل تصویری را روی گوشی خود ذخیره کنید و یا چند فایل صوتی موجود در کارت حافظه راحذف کنید.

8.انتقال آلبوم های عکس:
نرم افزار Store images که یکی از زیر شاخه های این نرم افزار است شما را در ذخیره آلبوم عکس های خود که توسط دوربین گرفته شده است کمک می کند.این نرم افزار یکی از نرم افزارهای جدید است که به نسخه 7 اضافه شده است.

9.انتقال فایل های ویدئوِیی:
شما می توانید با انتخاب Transfer videos تمامی فایل های تصویری که با پسوند MP4 و یا 3GP هستند را در کامپیوتر و یا در گوشی خود ذخیره نمائید.همچنین با انتخاب گزینه Scan PC for Videos می توانید یک جستجوی ساده برای یافتن فایل های تصویری انجام دهید.

10.نصب و حذف نرم افزارها:
فرض کنید شما نرم افزاری را بر روی گوشی خود نصب کرده اید و قادر به حذف آن نیستید.می توانید گزینه Instal application را انتخاب نرم افزار مورد نظر را پیدا کنید و آن را از میان نرم افزارهای نصب شده حذف کنید.همچنین می توانید نرم افزارهای موجود بر روی کامپیوتر خود را که با پسوند Jar و یا SIS هستند را به گوشی خود انتقال دهید.

11.دریافت موزیک به صورت آنلاین:
قابلیت جدیدی که در نسخه 7 گنجانده شده است شما را قادر به دریافت جدیدترین موزیک ها به صورت آنلاین می کند.بعد از دریافت فایل های موسیقی می توانید به صورت اتوماتیک فایل ها را به گوشی خود انتقال دهید.

12.بروز رسانی سیستم عامل گوشی:
با بروز رسانی سیستم عامل گوشی خود می توانید تمامی اشکلات سیستم عامل گوشی خود را برطرف کنید.با انتخاب گزینه Update Software می توانید اشکالات و یا همان باگ های سیستم عامل خود را ترمیم و بروزرسانی کنید.

13.دانلود نقشه شهر خود:
اگر گوشی شما یکی از مدل هایی است که از GPS بهره می برد می توانید با انتخاب گزینه Downloads map نقشه شهر خود را از سایت شرکت نوکیا دریافت کنید.

Nokia PC Suite 7.1.30.8 final - مدیریت کامل گوشی های نوکیا

ویژگی های جدید این نسخه عبارتند از:

  • ذخیره آلبوم های عکس بر روی کامپیوتر
  • دریافت نقشه های شهر ها
  • نمایش میزان شارژ در منوی اصلی
  • نمایش میزان حافظه اصلی
  • کشیدن و رها کردن مخاطبین بر روی منوی اصلی و بروزرسانی مخاطبین به صورت خودکار

همانطور که در بالا اشاره شد شما در منوی اصلی قادر به نمایش اطلاعاتی از قبیل میزان شارژ ومیزان حافظه گوشی هستید که قابلیت جالب نسخه 7 این نرم افزار محسوب می شود.همچنین می توانید یک مخاطب را با عمل کشیدن و رها کردن بر روی تصویر گوشی در منوی اصلی به لیست تماس اضافه کنید. سایت دانلود رایگان به تمامی دارندگان گوشی های شرکت نوکیا دانلود این بسته رایگان را پیشنهاد می دهد.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار PC Suite (حجم : 31.7 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:Nokia PC Suite 7,1,30,8 final - مدیریت کامل گوشی های نوکیا,ساعت 20:36  توسط محمدصابر مشایخی